شروع فروش یک خودرو گردن کلفت با ۱۷۷ هزار کیلومتر گارانتی - مهر ۱۴۰۳

کراس اوور لوکس دیار خودرو با نام بایک x7 به زودی روانه بازار می‌شود.

شروع فروش یک خودرو گردن کلفت با ۱۷۷ هزار کیلومتر گارانتی - مهر ۱۴۰۳

کمپانی بنز پکن یا BBAC از مشارکت و همکاری شرکت مرسدس بنز آلمان و بایک موتور چین به وجود آمده است.

بایک اکنون پنجمین تولیدکننده بزرگ خودرو در چین است و از نظر شمار خودروهای تولیدشده در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان بیستمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد. پایه همکاری در ژانویه ۱۹۸۴ بنا شد و این قرار داد همکاری نخستین قرار داد رسمی یک خودرو ساز چینی با شرکای غربی به حساب می‌آید که حتی بعد از جدایی دایملر - کرایسلر از مرسدس در سال ۲۰۰۵ هم ادامه یافت. این شرکت بزرگ‌ترین خط مونتاژ مرسدس بنز در چین به حساب می‌آید.

با این مقدمه کوتاه به سراغ معرفی خودرو BAIC X۷ FACELIFT که به تازگی توسط شرکت دیارخودرو وارد کشور شده است برویم.

طراحی خارجی برگ برنده X7

بایک X۷ محصول سال ۲۰۲۰ میلادی است ولی در سال ۲۰۲۳ فیس‌لیفت بسیار خوبی را تجربه کرد که نتیجه آن، تغییر کامل چراغ‌ها و جلوپنجره بود. خودروی عرضه شده توسط شرکت دیار خودرو نیز در واقع همان فیس‌لیفت سال ۲۰۲۳ است. این فیس لیفت شامل چراغ‌های کشیده تر است همچنین جلو پنجره یک تکه توری شکل بزرگ که در امتداد سپر کشیده شده و ظاهر بسیار جذابی به این خودرو بخشیده است. این خودرو با این ظاهر جذاب می‌تواند رقیب سرسختی برای لاماری و دیگنیتی به حساب بیاید.

بایک-x7-1

بایک-x7-۳

طراحی داخلی و امکانات بایک x7

طراحی داشبورد و فضای زیبا و جادار کابین نخستین چیزی است که نظر شما را در بدو ورود به خودرو جلب می‌کند. داشبورد از متریال با کیفیتی ساخته شده است. همچنین نصب یک نمایشگر لمسی و بسیار با کیفیت به سیاق سدان‌های لاکچری بزرگ حس خوبی را به راننده القا می‌کند. این نمایشگر که با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگار شده تمام فعالیت‌ها و اطلاعات خودرو را با گرافیک خوب به شما نمایش می‌دهد. صندلی‌های این خودرو نیز برای سرنشینان جلو مجهز به سردکن، گرم کن و ماساژور است. اما برای عقب ماساژور ندارد.

بایک-x7-۲

از جمله مهم‌ترین سیستم‌های ایمنی و رفاهی نصب شده بر روی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. ترمز ضد قفل(ABS)

. سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)

. سیستم ترمز کمکی (BA)

. سیستم کنترل کشش (TCS)

. سیستم الکترونیکی کنترل پایداری (ESP)

. سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HAC)

. سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (HDC)

. دوربین ۵۴۰ درجه

. سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)

. ترمز پارک برقی

. سنسور پارک در جلو و عقب

. سنسور نور و باران

. سیستم ورود بدون کلید با دکمه استارت

. کروز کنترل

. کلاستر ۱۰.۱ اینچی

. کروز کنترل تطبیقی

. سیستم پیشگیری از تصادف در جلو

. سیستم حرکت بین خطوط

. سیستم هشدار نقطه کور

. اتوپارک

. دستگیره‌های مخفی درب‌ها

. گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو

. سانروف پانورامیک

. تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ نقطه‌ای

مشخصات فنی و پیشرانه بایک x7

بایک-6

موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ با سیستم GDi برای کراس‌اور بایک، ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با این تجهیزات، X۷ در زمان ۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. در بازار چین، نسخه‌ ۱۹۰ اسب بخار و ۲۷۵ نیوتن‌متر نیز برای بیجینگ X۷ وجود دارد. وزن خالص ۱۶۵۰ کیلوگرم و میانگین مصرف سوخت ۸ لیتر در صد کیلومتر، دیگر مشخصات این کراس‌اور هستند.

ساختار محرک جلو و گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته با قابلیت تعویض دستی، در تمام مدل‌های بیجینگ X۷ ثابت است. همچنین سیستم هیبرید یا پیشرانه تمام برقی برای این خودرو ارائه نمی‌شود.

قیمت بایک x7 دیار خودرو

نسخه‌های مختلف X۷ با قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار در چین و روسیه فروخته می‌شوند. قیمت این خودرو در ایران برای مصرف‌کننده ۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده و روی کاغذ، رقیب مهمی برای تیگو ۸ تک دیفرانسیل، لاماری ایما هیبریدی، جیلی آزکارا، تیگو ۷ پرومکس AWD خواهد بود.

سخن پایانی

جلب اعتماد مشتریان ایرانی مشکل است و این موضوع برکسی پوشیده نیست. دلایل زیادی وجود دارد که گواهی می‌دهند می‌توان به دیار خودرو و محصول وارداتی جدیدش اعتماد کرد از جمله گارانتی شگفت‌انگیز ۱۷۷۰۰۰ کیلومتری آن یا معادل ۷۷ ماه گارانتی است. مجموع این شرایط X۷ را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل می‌کند. نظر شما درباره این خودرو زیبا چیست؟

 

همچنین ببینید/ فیلم تست و بررسی آریزو ۵ اسپرت مدیران خودرو

 

 

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    اگر دلار را ۶۰،۰۰۰هزارتومان هم بگیریم می‌شود یک میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان پس چرا اینقدر گران‌تر باید دست مصرف کننده برسد

  • Saaed

    چخبره 2 میلیارد. اصلا نمی ارزه این قیمت. خیلی گرون فروشی میکنن کسی نمیخره با این قیمت

  • داریوش

    دوگانه بنزینی هیبردی هست

  • ناشناس

    گارانتی با توجه به خدمات پس از فروش محدود، شرکت وارد کننده ، تقریبا جوک محسوب میشود.

  • محمد

    نگهداری و قطعات یدکی مشکل خودروها در ایران است. آن هم بدلیل ارتباط نزدیک به صفر ما با دنیاست

  • ناشناس

    ماشین ۱۵ هزار دلاری چرا دو میلیارد و صدو چهل

  • ناشناس

    این تنوع انواع برندها وابستگی را بیشتر می کند ۰

  • سیداسد

    خیلی هم خوبه ماشین ۲۰ هزار دلاری ۳۵ هزار دلار از مردم میگیرن باید ۱۷۰ هزار کیلومتر گرانتی داشته‌ باشه

  • ناشناس

    خودروی چینی بدرد نمی خورد اون هم نوع بایکش

  • جواد

    با سلام
    من خودروی بایک سابرینا دارم و از آن راضی هستم به نظر می رسد موتورش میتسوبیشی و گیربکس ایسن ژاپن است. اما این خود دی جدید شاسی با امکاناتی که داره و موتور مشترک با کمپانی بنز هم به نظر می رسه خوب باشه

    تنها بدی دیار خودرو رها کردن مشتریان در نیمه راه است! به عبارتی خدمات پس از فروش مناسبی ندارد تامین قطعات با صرف هزینه های چند برابری و صرف وقت برای تامین صورت می‌گیرد که امید است این مشکلات مرتفع گردد

    سابرینا خرابی نداره اما به دلیل نبودن وسایل و یا سخت بودن تامین آن آرامش خاطر نداریم و خیلی نمی توانیم از استان خود خارج شویم چ ن نگرانیم اگر خراب شود به سختی می‌توان نمایندگی مجاز را پیدا کنیم

  • رضا

    تو تمام کشورها با مبلغ ما بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ هستش با اقساط بلندمدت و سود ۳ درصد چرا ایران دو برابر تمام کشورهایی که میفروشنش خریدار باید پول بده

  • حسین

    وقتی ماشینی که دست انداز رو نشون بده وصدا موتور تواتاق زیاد باشه یدونه تویوتا قدیمی بخر خودتو راحت کن

  • ناشناس

    زیباست

  • ناشناس

    چه فایده ...موقعی گرونه

  • موتور ضعیف

    موتور 1500 سی سی اونم شاسی بلند ساخت هر کشور و با هر تکنولوژی بنداز دور حتی توربو شارژ حتی ساخت کشورهای مدرن چه برسه به چین

  • غلامرضا شهرکی

    دومیلیاردو دویست پول بدی اون وقت چینی. سوار بشی. با این مبلغ کره ایی سوار میشیم

  • ناشناس

    تو دنیا ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار تو ایران ۳۵ تا ۴۰هزار دلار!!!
    چقدر بفکر مردم هستین واقعا آدم خجالت میکشه

  • میرغفار

    موتور ۱۰۵ لیتری با این هیکل جور در نمیاد حیف

  • ناشناس

    ماشین چینی ارزش خرید نداره چون خیلی زود از ریخت قیافه می افته وصاحب اول آخرش شخص خریدار است

  • رحیم

    77 ماه گارانتی تایید نشده است. معلوم نیست مسئولیت عرضه و خدمات پس از فروش بایک X7 با کدام شرکت است؟ با دیار خودرو تماس بگیرد میگه 77 ماه گارانتی دارد اما با مکث موتور تماس بگیرید می گه 36 ماه گارانتی دارد. واقعا می ترسم این ماشین را بخرم. چون آینده آن معلوم نیست.
    وقتی با شرکت ماموت خودرو تماس بگیرید اصلا نامی از شرکت دیارخودرو نیست. آیا واقعا دیارخودرو زیر مجموعه ماموت است؟
    چرا اینقدر تناقض گویی وجود دارد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد