اختصاصی روزگار خودرو؛

هوندا رسما با این خودرو به ایران بازگشت!

هوندا سیتی توسط شرکت آذریوردسال به کشور وارد شده است.

هوندا رسما با این خودرو به ایران بازگشت!

هوندا سیتی شرکت آذریوردسال را می‌توان جزو یکی از بهترین گزینه‌های وارداتی در بین خودروهای ژاپنی البته در بازه قیمتی نسبتا اقتصادی دانست.

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی هوندا سیتی توسط روزگار خودرو را مشاهده کنید. در همین حین نظرتان را هم با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

فیلم تست و بررسی هوندا سیتی

 

 

طراحی ظاهری هوندا سیتی

با توجه به این که هوندا در کلاس سدان های کامپکت اقتصادی قرار می‌گیرد نباید توقع طراحی عجیب از آن داشت. اما با این وجود هوندا نهایت سعی خود را برای افزایش جذابیت، لوکس و در عین حال اسپرت جلوه دادن این خودرو کرده است. در بخش نمای جلو شاهد استفاده از چراغ های ال ای دی با طراحی کشیده هستیم که در بالای چراغ ها هم دی لایت قرار گرفته است. در نمای کناری هوندا سیتی از رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی استفاده شده و فاصله محوری بسیار خوب ۲۵۹۰ میلی متر را داریم. در نمای عقب سیتی هم طراحی ساده چراغ ها را شاهد هستیم اما هوندا سعی کرده با به کارگیری از دیفیوزر طرح کربن ظاهر اسپرت تری در بخش عقب ایجاد کند.

هوندا-سیتی-۵

به طور کلی می‌توان گفت هوندا سیتی در عین حال که طراحی نسبتا ساده‌ای دارد اما می‌تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در دراز مدت از چشم نخواهد افتاد.

هوندا-سیتی-۳

مشخصات فنی هوندا سیتی

هوندا سیتی در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. همین مورد و توربو نبودن پیشرانه باعث می‌شود خیال خریداران از بابت سوخت بی کیفیت و در دسترس نبودن بنزین سوپر راحت باشد. این پیشرانه در عین کم حجم بودن توان خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. حداکثر توان پیشرانه سیتی ۱۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۵ نیوتن.متر است. این توان از طریق یک گیربکس CVT اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این نکته را هم بد نیست بدانید که گیربکس استفاده شده در سیتی توسط هوندا مهندسی شده و دردسر گیربکس های سی وی تی استفاده شده در اکثر خودروهای چینی را ندارد.

هوندا-سیتی-۱۳

بحث مهم دیگر در بخش مشخصات فنی شتاب صفر تا صد است. هوندا سیتی می‌تواند در مدت زمان ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. چنین عددی برای یک خودرو اقتصادی بسیار قابل قبول است و در عین حال می‌تواند نیاز اکثر خریداران را برآورده کند. از طرف دیگر مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی حدود ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. بنابراین با یک خودروی کم مصرف و با شتاب خوب طرف خواهید بود.

امکانات رفاهی هوندا سیتی

هوندا سیتی در بخش امکانات رفاهی هم شرایط نسبتا قابل قبولی دارد. از جمله آپشن های مهم این خودرو می‌توان به شیفتر پشت فرمان، مانیتور لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور نور، کروز کنترل، پشت آمپر آنالوگ، کامپیوتر سفری، ۶ کیسه هوا و صندلی های پارچه ای اشاره کرد.

هوندا-سیتی-۱۴

قیمت هوندا سیتی

هنوز قیمت قطعی هوندا سیتی اعلام نشده است. قیمت علی الحساب این خودرو ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

کاتالوگ هوندا سیتی

گالری تصاویر هوندا سیتی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد