روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

معرفی کامل ب ام و 730LI / لوکس ترین خودروی ایران چه امکاناتی دارد؟

ب ام و سری ۷ را می‌توان یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار ایران دانست.

معرفی کامل ب ام و 730LI / لوکس ترین خودروی ایران چه امکاناتی دارد؟

اگر به دنبال خرید یک خودروی لوکس هستید قطعا ب ام و سری ۷ را می‌توان یکی از بهترین گزینه ها دانست.

پیش از هر چیز فیلم تست و بررسی ب ام و 730 li توسط روزگار خودرو را مشاهده کنید. در همین حین نظرتان را هم با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید. 

فیلم معرفی ب ام و 730li

 

مشخصات فنی ب ام و 730li

سری۷-۴

ب ام و سری ۷ از پیشرانه نسبتا ضعیفی بهره می‌برد. البته ضعیف به این معناست که ب ام و سری ۷ با پیشرانه های قدرتمندی در بازار جهانی عرضه می‌شود اما این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری به بازار ایران رسید. پیشرانه این خودرو مجهز به سیستم تویین پاور توربو است و حداکثر توان آن ۲۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر است. سری ۷ با بهره گیری از همین پیشرانه می‌تواند در مدت زمان ۶.۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. این را هم در نظر داشته باشید که خودروی مورد نظر حدود ۱.۸ تن وزن دارد. با این وجود و با استفاده از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مصرف سوخت سری ۷ زیر ۷ لیتر قرار دارد.

سری۷-۳

امکانات رفاهی ب ام و 730li

تقریبا می‌توان گفت هر امکاناتی که فکرش را کنید را در ب ام و سری ۷ دارید. از جمله آپشن های مهم این خودرو می‌توان به مواردی نظیرسوئیچ دارای صفحه نمایش - سر دنده ی سرامیکی - درب صندوق برقی - دوربن ۳۶۰ درجه - گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب - گرمکن کنسول - ماساژور صندلی های عقب و جلو - وکیوم درها - رادار جلو و عقب - رادار عابر پیاده - رادار تغییر خطوط - رادار ترافیک - چراغ شور - کروز کنترل هوشمند - لاستیک ران فلت - پرده های جانبی برقی - نورپردازی داخلی در ۶ رنگ، مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی - مانیتورهای پشت صندلی - سقف پانوراما با طرح نمای آسمان - تهویه ی خودکار چهارگانه - سیستم هوشمند چرخ های عقب و سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه ی جلو اشاره کرد.

سری۷-۱

قیمت ب ام و 730li

قیمت سری ۷ با توجه به مدل‌های آن و همچنین کارکرد در بازار متفاوت است. نرخ ها از حدود ۱۴ میلیارد تومان شروع و حتی تا بیشتر از ۲۰ میلیارد تومان هم ممکن است برسد.

سوالات متداول

  • قیمت سری ۷ چقدر است؟
    قیمت ب ام و سری ۷ متغیر و از حدود ۱۴ تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.
  • صفر تا صد ب ام و سری ۷ چقدر است؟
    شتاب صفر تا صد ب ام و سری ۷ حدود ۶.۳ ثانیه اعلام شده است.
  • مشخصات فنی این خودرو چیست؟
    سری ۷ از پیشرانه ۲ لیتری ۲۵۵ اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته بهره می‌برد.
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد