روزگار خودرو گزارش می‌دهد؛

قاتل ژاپنی خودروهای چینی به ایران آمد / معرفی کامل سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس از جمله خودروهای جذابی است که به زودی وارد بازار می‌شود.

قاتل ژاپنی خودروهای چینی به ایران آمد / معرفی کامل سوزوکی فرانکس

قبل از هر چیز فیلم بررسی خودروی سوزوکی فرانکس را ببینید. نظرتان را هم بنویسید.

کانال روزگار خودرو در آپارات

ویدیوهای تست و بررسی خودروها ابتدا در آپارات قرار می‌گیرد.

 

 

مشاهده ویدیوی کامل معرفی در یوتیوب

 

معرفی سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس محصولی است که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید؛ کراس اووری جذاب و به روز که به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. نمای بیرونی سوزوکی فرانکس هم مانند ویتارا حاصل استفاده از جدیدترین ترندهای روز طراحی خودرو است. چراغ‌‌های جلو به صورت دو تکه طراحی شده که ظاهر خشنی به این خودرو داده است. رینگ‌ها هم از نوع ۱۶ اینچی است و در بخش عقب شاهد استفاده از چراغ‌های به هم پیوسته هستیم. استفاده از یک دیفیوزر بزرگ نقره‌ای رنگ در سپر عقب نیز ظاهر خودرو را متمایز کرده است.

سوزوکی۴

امکانات رفاهی سوزوکی فرانکس

فرانکس در زمینه امکانات رفاهی از آپشن‌هایی نظیر تعویض دنده پشت فرمان، سیستم ورود بدون کلید، آینه داخلی تیره شونده، هدآپ دیسپلی، سیستم پایش فشار باد تایرها و کروز کنترل بهره می‌برد.

سوزوکی۲

مشخصات فنی سوزوکی فرانکس

این خودرو در بخش فنی مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۰۱ اسب بخار توان و ۱۳۷ نیوتن.متر گشاور تولید می‌کند.گیربکس از نوع ۶ سرعته اتوماتیک و مصرف سوخت روی حدود ۵.۴ لیتر قرار دارد. این مصرف سوخت پایین به دلیل بهره‌گیری از سیستم هایبرید است که همانند ویتار در این خودرو هم شاهد آن هستیم.

سوزوکی۶

قیمت سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس با قیمت علی الحساب به کشور راه یافته است.

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی به ریال
         
2 راسا موتور خاور میانه Suzuki Fronx 12.500.000.000
www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

  • سالار

    دیدگاه ملت نسبت به قدیم و چندسال پیش فرق کرده.... ملت امروزه دنبال خودرو با آپ‌شن زیاد و قیمت مقرون به صرفه هستن... بنظر من اگر این خودرو تو رنج قیمتی خودروی های چینی حالا کمی متفاوت تر باشه... حرفی برا گفتن داره در غیر این صورت با شکست مواجه میشه در مقابل خودرو چینی... زیرا خودروهای چینی با گذشت زمان خوب از کار دراومدن و فرقی آنچنانی با سایر خودروها وارداتی نمیکنه... تمام

    • ناشناس

      معلومه که از جنس مردم نیستی ، تو در مورد یه ماشین ژاپنی نظر میدی هواست هست

  • محمد شاهی

    کسی که ماشین ژاپنی تا حالا سوار نشده لطفا نظر و مقایسه نکنه

  • عسگری

    عالیع بخدا از مستراح های چینی که بهتره اما متاسفانه دو سه تا وارد کردن برای خودشون هیچ تاثییری در نظر خریداران نمیزاره
    ممنون

    • م

      از کوزه همان برون تراود ...

  • ناشناس

    مگه میشه تفاوت زیاد بین چین ژاپن نباشه

  • علی

    درود بر شما، بنظر میرسه موتور ضعیفی داره ولی اگه آپشنال باشه و قیمتش هم رقابتی باشه با توجه به کیفیت ماشین های ژاپنی شاید بتونه موفق بشه، اما در مورد ماشینهای چینی که دوستمون فرمود کیفیت خوبی داره،با ید عرض کنم چین برای فروختن ماشینهاش در ایران ، متوصل به نوعی نیرنگ شده، و اون اینکه قیمت اولیه رو پایین میزنه ( نسبت به خودروهای ژاپنی و کره ای) ولی از اونطرف قیمت قطعاتش حتی در بعضی موارد از بی ام وه و بنز هم گرونتره!!! یعنی اون تخفیفی رو که رو قیمت اولیه لحاظ میکنه از طریق افزایش قیمت قطعات در میاره، مضاف به اینکه به ظاهر ازشمال هستند ولی عمر قطعاتشون بسیار کوتاه هست بخاطر کیفیت پایینشون، و جالبه که ادعا میکنن ماشینهاشون رو گارانتی میکنن تا چند سال ، بعد خدا نکنه مشکلی پیدا کنن و قطعه لازم بشن، مراجعه که میکنید به نمایندگی ، میگن قطعه نداریم !!! باید برید تو نوبت !! بعد مجبور میشید تشریف ببرید از بازار آزاد با قیمتهای نجومی تهیه کنید ، اونهم با کلی سرچ کردن و گشتن تازه اگه گیرتون بیاد !!! دو سال هم که از مدل ماشین بگذره هم کیفیت اول رو نداره، هم کلی به لحاظ قیمتی تو سر قیمتش خورده!!! بله دوستان این خلاصه وضعیت خودروهای چینیه، لطفا وارد این کلاه برداری نشین، خودروهای دسته چندم کره ای که خیلی هم دویدن سگش به این خودروهای چینی با این وضعیت می ارزه ، و مطمئن باشید چینی ها هیچوقت خودروهای با کیفیت وارد ایران نخواهند کرد ، حداقل تا وقتی که میتونن این بنجولهاشون رو با این قیمتها به ما بندازن!!!!

    • ناشناس

      ۱۰ سال کارکرد داره ماشینم، پیچش باز نشده. مثل روز اوله، جز آب و روغن خبر از هیچیش ندارم
      بله درست می گین، ماشینای ژاپنی عالین اما قیمتش بیشتر از دو تا چند برابر چینه گل پسر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها