سهمیه بنزین این خودروها دود شد! + فیلم

مدیر عملیات شرکت ملی پخش خبر از قطع سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در ۱۴۰۳ داد. حالا با این وضعیت تکلیف چه می‌شود؟ جزئیات ماجرا را در ادامه با روزگار خودرو ببینید.

سهمیه بنزین این خودروها دود شد! + فیلم

برای دانلود ویدیو اینجا کلیک کنید

جنجالی ترین ویدیوهای خودرویی را در اینستاگرام روزگار خودرو ببینید.

اینستاگرام روزگار خودر

ارسال نظر

  • ناشناس

    کرایه های اسنگ نه تنها افزایش نداشته بلکه در روزهای اخیر بسیار کمتر از قبل نرخ کرایه ها ثبت میگردد و راننده های اسنپ در حالیکه از سهمیه بنزین محروم شده اند باید هزینه کمتری هم از مسافرین دریافت کنند و با پرداخت بیست درصد کمیسیون به اسنپ بهتر است بگوییم تاکسی های اینترنتی صلواتی، و یا رایگان زیرا واقعا درآمدی عاید راننده نمی‌شود فقط برخی بدلیل بیکاری و اجبار تن به اینکار می‌دهند و هیچ مرجعی برای حمایت از این قشر راننده های زحمتکش بی دفاع وجود ندارد. بخصوص در شهرهای مرزی ه بنزین آزاد نیز وجود ندارد و تنها کارت بنزین خودرو در اختیار راننده تاکسی میباشد.. مسئولین یا این اسنپ را تعطیل کنند یا از رانندگان آن عادلانه و در حد دیگر تاکسی ها حمایت شود. تفاوت کرایه ها و دادن بنزین به دیگر تاکسی ها باعت دلسردی و دلخوری رانندگان اسنپ میگردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد