فروش جدید این خودروی سایپا (۱ بهمن ۱۴۰۲) / ثبت نام در نمایندگی ها تحویل ۳۰ روزه

شرکت زامیاد از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲، شرایط فروش فوری وانت نیسان دوگانه‌سوز را در اختیار متقاضیان خود قرار داده است.

فروش جدید این خودروی سایپا (۱ بهمن ۱۴۰۲) / ثبت نام در نمایندگی ها تحویل ۳۰ روزه

شرکت زامیاد از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲، شرایط فروش فوری وانت نیسان دوگانه‌سوز را در اختیار متقاضیان خود قرار داده است. متقاضیان برای ثبت‌نام و خرید این وانت،‌ بایستی به نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند. این شرایط تنها از طریق درگاه‌های مخصوص نمایندگی‌ها قابل دسترسی است.

شرایط فروش فوری وانت نیسان دوگانه‌سوز،‌ دی ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
وانت نیسان دوگانه‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال 571,090,000 آبی 30 روزه

نکته جالب درخصوص شرایط فروش زامیاد، تحویل خودروها به‌صورت ۳۰ روزه است. بنابراین اگر تا پیش از پایان دی‌ماه برای خرید این خودرو اقدام کنید، وانت نیسان خود را تا پیش از سال جدید تحویل خواهید گرفت. درحال‌حاضر وانت نیسان دوگانه‌سوز در بازار آزاد، با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین خرید این خودرو از کارخانه و فروش آن در بازار سود چندانی را نصیب مالک نمی‌کند. البته ممکن است در ادامه روند افزایش قیمت خودرو، بهای این وانت به مرحله‌های بالاتر صعود کند. بااین‌حال در زمان فعلی، تنها افرادی که قصد کار با وانت را دارند نسبت به خرید این خودرو اقدام خواهند کرد.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد